sobota, 23 stycznia 2016

Podsumowanie 2015 i plany na 2016

Hej.

Jakoś wcześniej zabrakło mi czasu na odezwanie się tutaj. Ale stwierdziłam, że już najwyższy czas żeby tu troszkę opowiedzieć o starym i nowym roku. Zauważyłam, że wiele osób robiło oddzielne posty z podsumowaniem 2015 i z planami na 2016 rok, jednak ja nie mam jakiś wielkich planów na ten rok więc uznałam, że nie ma sensu robić osobnych postów, zwłaszcza że już i tak dodaję ten wpis z lekkim poślizgiem.


Zacznę od podsumowania 2015 roku. Co ja mogę tu powiedzieć, nie był to zły rok, ale nie był też jakiś super dobry. Wydarzyło się wiele dobrych jak i złych rzeczy. Bardzo dużo się działo. Analizując od początku roku : 
  • w styczniu spędziłam cudowne 2 tygodnie ferii w Malborku u mojej babci, z którą widuję się dość rzadko, 
  • w lutym obchodziłam swoje 16 urodziny w gronie przyjaciół, 
  • w kwietniu pisałam egzaminy gimnazjalne, których wynik zaważył na moich dalszych losach 
  • w maju byłam na długo wyczekiwanej przeze mnie wycieczce we Włoszech, 
  • w czerwcu sporo się działo przede wszystkim odbył się mój komers, który również wspominam bardzo pozytywnie, 26 czerwca kończyłam gimnazjum, był płacz, były łzy i do tej pory jest wielka tęsknota, 
  • w lipcu i sierpniu wiadomo wakacje, więc były liczne wyjazdy jak na przykład obóz w Grecji, czy wizyta w Łodzi, okres wakacji był też przełomowy, ponieważ odnowiłam znajomość z kilkoma osobami, z którymi mam teraz świetny kontakt więc było warto, 
  • we wrześniu rozpoczęłam 1 klasę liceum, był to duży przełom w moim życiu, ponieważ wielokrotnie zmieniałam zdanie do jakiej szkoły chciałabym iść, ostatecznie i tak nie znalazłam się tam gdzie chciałam, ale zobaczymy jak się potoczą dalsze losy, 
  • w grudniu spędziła święta w gronie rodzinnym w Zakopanem



Czas na plany na 2016 rok :
  • Nauka - niestety będąc w liceum zauważyłam, że już nie jest tak łatwo i trzeba się uczyć porządnie, chciałabym skończyć pierwszą klasę liceum z jak najlepszymi wynikami, zawód który chcę wykonywać w przyszłość również wymaga sporej wiedzy dlatego muszę się ogarnąć i zacząć uczyć
  • Urodziny - tym razem ten wyjątkowy dzień chciałabym spędzić trochę inaczej niż zwykle, w gronie najbliższych, prawdziwych przyjaciół, ale o planach urodzinowych w innym poście
  • Ferie - w tym roku w moim województwie ferie wypadają w połowie lutego, planuję je spędzić z mamą, siostrą i babcią w Zakopanem i mam nadzieję, że będą udane i na długo zostaną w naszej pamięci
  • Praca - postanowiłam, że chciałabym sobie dorobić, mieć trochę swoich zarobionych pieniędzy, dlatego zaczęłam rozglądać się za pracą na weekendy, muszę przyznać, że już jestem bardzo blisko osiągnięcia tego celu, ale na razie nie mówię nic więcej bo nie chcę zapeszyć
  • Blog - osoby, które są ze mną na blogu od dłuższego czasu na pewno zauważyły, że blogowanie w poprzednim roku słabo mi szło, był taki czas, że przez kilka miesięcy nie pisałam nic, potem usunęłam wszystkie posty i zaczęłam od nowa i chciałabym, żeby w tym roku posty pojawiały się jak najczęściej, mam nadzieję, że nie będę miała chwil zwątpienia, na razie jestem pozytywnie nastawiona, pełna energii, więc mam nadzieję, że coś z tego będzie
  • Wakacje - przede wszystkim moim głównym planem wakacyjnym jest znaleźć pracę na wakacje, ale oprócz tego chciałabym też je spędzić jak najlepiej i najbardziej aktywnie w gronie przyjaciół, natomiast po wakacjach jeśli udałoby mi się zarobić to chciałabym pojechać gdzieś odpocząć czy to zagranicę czy to nad polskie morze 

Na koniec chciałabym jeszcze złożyć wam najserdeczniejsze życzenia z okazji Nowego Roku. Życzę wam, żeby ten rok był lepszy o poprzedniego, żeby spełniły się wasze wszystkie plany i marzenia.

A jakie są wasze plany na rok 2016?

4 komentarze:

  1. Jesli chodzi o postanowienia blogowe to mam takie same jak ty, mam nadzieje ze i ja w tym roku z blogowaniem sie poprawie :) Od wrzesnia do grudnia szlo mi dobrze ale zauwazylam ze w tym miesiacu mam juz z blogowaniem problem :(

    www.comocarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w 2016 roku planuję przeczytać więcej książek, lepiej organizować czas i prowadzić bloga!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc oby te postanowienia i plany zostały zrealizowane! :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. ja swój rok 2015 uważam za póki co najlepszy w moim życiu! :D
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń