środa, 2 grudnia 2015

Tag świąteczny

Cześć wszystkim.

Zgodnie z obietnicą daną w poprzednim poście dzisiaj zaczynamy serię świątecznych postów. Na początek mam dla was tag świąteczny. Stwierdziłam, że wraz z rozpoczęciem grudnia, rozpoczął się także ten klimat przedświąteczny, więc to już idealny moment na zrobienie tego tagu. Zwłaszcza, że do świąt pozostało już tylko 22 dni!



1. Jak przystrojoną i jaką będziesz mieć w tym roku choinkę?
W tym roku już po raz drugi w moim domu zagości żywa choinka, w towarzystwie bombek i lampek w kolorze białym.

2.Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką?
No i tutaj muszę przyznać, że w tym roku kompletnie nie mam pomysłu co bym chciała dostać, już kilku bliskich mnie o to pytało, ale naprawdę nie mam pojęcia.

3. Jakie są twoje ulubione świąteczne filmy?
Chyba nikogo nie zdziwi moja odpowiedź, ponieważ jest ona oczywista : Kevin sam w domu i Listy do M.

4. Jak wyglądają święta w twoim domu?
Ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ z reguły nie spędzamy świąt w domu. Jako, że moja rodzina mieszka na drugim końcu Polski to zazwyczaj tam jeździmy na święta. Chociaż w tym roku święta spędzę jeszcze inaczej, ale o tym w osobnym poście.

5. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Zdecydowanie cynamon, pomarańcze i pierniczki.

6. Twoja ulubiona świąteczna potrawa?
Bez chwili zawahania  - pierogi!

7. Odliczasz dni do świąt?
Oczywiście, że tak, co roku odliczam.

8.  Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?
Tak jak wspomniałam wyżej nie spędzam świąt w moim domu, więc trochę nie stosownie byłoby przyjść do rodziny w piżamie. Ponadto w mojej rodzinie Święta Bożego Narodzenia są bardzo uroczyste i wszyscy zawsze są ubrani elegancko.

9. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z piernika?
Niestety nigdy nie miałam okazji, ale chętnie bym spróbowała.

10. Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole?
Pierogów oczywiście.

11. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Tak, mimo tego, że chodzę już do liceum to tradycyjnie jak co roku moja babcia kupiła mi kalendarz adwentowy.

12. Jaka jest twoja ulubiona piosenka świąteczna?
Last Christmas, All I Want For Christmas Is You, Shake up christmas.

13. Ulubiony świąteczny kolor?
Kolorami kojarzącymi mi się ze świętami są : czerwony i zielony. I nawet w mojej rodzinie tak się przyjęło, że przy wigilijnym stole każda osoba w swoim ubiorze musi mieć jakiś akcent czerwieni.

14. Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, kto by to był?
W takim wypadku wolałabym nikomu nie dać prezentu, żeby nikt nie poczuł się niedoceniony.

15. Otwierasz prezenty w Wigilię, czy świąteczny poranek?
Zawsze w Wigilię, po wigilijnej wieczerzy.



A wy macie jakieś tradycje, przyzwyczajenia świąteczne? Lubicie święta?

19 komentarzy:

  1. fajny świąteczny post
    co powiesz na wspólną obserwację ? jesli tak to zacznij i daj znać Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek z piernika to sama z checia bym spróbowala zrobić :D
    super tag kochana! całuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Tag.
    Zazdroszczę żywej choinki.U mnie niestety sztuczna.;c
    Również uwielbiam pierogi. :)
    Może obserwacja za obserwację?Zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe odpowiedzi! az nie moge sie doczekac juz swiat :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Tag, powiem ci, że mam w tym roku ten sam dylemat. Gdy rodzice czy dziadkowie pytają co bym chciała dostać na święta to nie umiem im nic odpowiedzieć, z jednej strony, mam na swoim weheartit całą kolekcje( liczącą ponad 100 zdjęć) o nazwie ,,what i want'' więc w sumie mam pomysły na to co chciałabym dostać, a z drugiej strony jednak nie wiem z czego najbardziej bym się ucieszyła i co mi jest najbardziej potrzebne
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam sztuczną choinkę, ale na pewno kiedyś postawię na żywą!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też święta kojarzą się z zapachem cynamonu i pomarańczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag, uwielbiam takie żywe choinki :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny TAG, też mam w planach go zrobić :)
    Wspólna obserwacja?
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedys w domu mialam zawsze prawdziwa ale to jets taki problem ze po czasie igly spadaja i pozneij caly dywan w iglach byl hah :D
    Uwielbiam swieta :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się czyta takie tagi , czekam na następny :) .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w domu nie ma tradycji zawsze jest coś nowego :)
    Ja niestety w tym roku muszę mieć sztuczną choinkę.

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie wyobrażam sobie świąt bez Kevin sam w domu, wiem, że to dziwne ale nadaje jakiegoś świątecznego klimatu :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  14. Uuuu fajny taki świąteczny post, chyba i ja tekowego spróbuję u siebie :D Mnie nie pytają rodzice, ani nikt inny, niekiedy jest to fajne, bo mam niespodziankę, ale jeżeli chcę coś konkretnego to już nie za bardzo fajnie. W tym roku chciałabym jakąś książkę związaną z fotografią, ciekawe czy uda mi się bliskich na to naprowadzić heh

    poklikasz w linki? byłoby mi miło http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam Kevina i Listy do M :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny TAG! Też uwielbiam unoszący się wszędzie zapach pomarańczy i pierniczków :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo spodobał mi się ten tag :D
    Święta to najlepszy czas w roku<3 Kocham je za tą niesamowitą atmosferę :)
    Kevin sam w domu to tradycja :'D

    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. It is such an amazing post, dear! Have a nice weekend:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  19. Kevin jak może być inaczej przecież :D


    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń