poniedziałek, 30 listopada 2015

Ulubieńcy listopada 2015

Hejka.

Dzisiaj zapraszam was na pierwszego tego typu posta w historii mojego blogowania, czyli ulubieńców. Jakoś nigdy nie złożyło się na posta o ulubieńcach, w sumie to nie czułam takiej potrzeby, ale stwierdziłam, że tym razem używałam kilku nowych rzeczy, które bardzo polubiłam i zdecydowałam się wam je pokazać. Postanowiłam też, że ulubieńcy na moim blogu będą pojawiały się w miarę regularnie, niekoniecznie co miesiąc, ale może co dwa trzy. Więc przejdźmy do rzeczy, zacznę od kilku kosmetyków:

  • Nivea żel do mycia twarzy cera mieszana i tłusta - to jest coś czego szukałam od dawna i żałuję, że wcześniej nie znalazłam. Tak jak jest napisane, dokładnie oczyszcza skórę i sprawa że jest gładka.


  • Nivea tonik matujący cera tłusta i mieszana - idealnie się łączy z powyższym żelem, świetnie matuje skórę, również oczyszcza i regeneruje skórę

  • Nivea płyn micelarny 3 w 1 skóra wrażliwa - jest to produkt, który używam już od dłuższego czasu i jest to moja piąta buteleczka, ale postanowiłam, że wam go również pokażę bo jest warty uwagi. Bardzo dobrze usuwa makijaż, a skóra pozostaje delikatna i miękka.

  • Nivea szampon do włosów przetłuszczających się - muszę przyznać, że mam ogromny problem z przetłuszczającymi się włosami, a ten szampon działa świetnie, może nie jest idealny, ale naprawdę jestem z niego zadowolona i z czystym sumieniem mogę go polecić.

  • Perfum Calvin Klein Down Town - absolutny ulubieniec wśród wszystkich perfum jakie miałam, myślę, że na długo pozostanie moim ulubieńcem. Ma piękny, dziewczęcy, delikatny zapach więc jest idealny zarówno na okres letni jak i zimowy.

  • Listy do M 2 - moim zdaniem jeden z najlepszych polskich filmów, naprawdę wyszłam z kina bardzo zadowolona, chyba nawet druga część podobała mi się bardziej niż pierwsza. Co tu jeszcze mogę powiedzieć? Najlepszy i najpiękniejszy film.

  • Disney On Ice - wydarzenie, które było przepiękne, przecudowne, aż brak mi słów na określenie tego, żeby wiedzieć jak to jest trzeba to przeżyć, niby głupi bohaterowie bajek jeżdżący na lodzie, a jednak ja jestem oszołomiona, bardzo, ale to bardzo mi się podobało i naprawdę ciężko mi opisać jak bardzo mi się to podobało.

I to by było na tyle, jak widzicie wszystkie kosmetyki były z firmy Nivea, co jest kompletnym przypadkiem, jest to po prostu firma produkująca bardzo dobre kosmetyki i ja również używam wiele kosmetyków tej firmy.
A już od kolejnego posta wchodzimy w klimat świąteczny na blogu.

A jacy są wasi ulubieńcy listopadowi?

19 komentarzy:

  1. Hello,

    So amazing ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym w końcu obejrzeć "Listy do M 2", mam nadzieję, że niedługo mi się uda! Masz świetnego bloga :o obserwuję!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajni ulubieńcy.
    Każdy chwali ten film "Listy do M" a ja nie miałam okazji go obejrzeć.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwilebiam te perfumy!
    byłam w kinie na Listach do M 2 i byłam zaskoczona bardzo iz myslałam ze sie posmieje a tutaj zaskoczenie chciało mi sie płakac, ale nie powiem były momenty pełne smiechu! tez uzywam tego zelu do mycia twarzy !
    ciekawy post !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tez kiedyś korzystalam z zelu do mycia twarzy nivea, ale jakos nie przypadł mi do gustu.
    Za to bardzo mi przypadlu do gustu listy do m 2 <3/Karolina

    https://www.youtube.com/watch?v=PvjtvvOUA48

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah, przepraszam za link, wysłal się przez pomyłkę XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Też byłam na 25leciu bajek disneya na lodzie, cudowne wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Listy do M uwielbiam, ale dwójki jeszcze nie widziałam, lubię też szampony Nivea, najlepsze jeśli chodzi o drogerię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie chcę spróbować tego toniku i żelu z nivea. :) Listów do M 2 jeszcze nie widziałam;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Do moich ulubieńców zaliczam na pewno tosty z serem, mandarynki i świeczki zapachowe.

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Także opublikowałam post o ulubieńcach listopadowych i zapraszam Cię do poznania moich :) Co do Listów do M jestem zawiedziona. Pierwsza część była o wiele lepsza.
    http://julia-weronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba kazdy ma jakis ulubiencow w miesiacu oprócz mnie hahah :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Płyn micelarny z Nivea też mam i bardzo lubię :) Moja mama również :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę w końcu obejrzeć ten film ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Listy do M 2 <3 <3 Oglądałam 1 podobno dwójka jest jeszcze lepsza od jedynki :D Ja w mam zamiar się wybrać już nie długo <3 Świetni ulubieńcy. Pozdrawiam :* Zapraszam -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten żel do mycia twarzy i daje świetne efekty :)'
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. też miałam ten szampon i był naprawdę świetny ^^
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Listy do M2 piękny film :) chociaż uważam że jedynka była bardziej wesoła, w dwójce jednak jest dużo smutnych chwil :) ale mimo wszystko bardzo mi się podobał :) pozdrawiam i zapraszam ;* http://stylled.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń