poniedziałek, 9 listopada 2015

Kocham jesień.

Hej kochani.

Długo mnie tu nie było, ale musicie mi to wybaczyć, po prostu nie miałam czasu, ani weny żeby cokolwiek napisać. Jednak dzisiaj coś mnie naszło i stwierdziłam, że czas się odezwać. Od razu postanowiłam, że zrobię dla was tag Kocham jesień. Zanim przejdę do rzeczy, to nie chcę nic obiecywać aczkolwiek mam nadzieję, że uda mi się wrócić już na stałe na bloga i pisać posty przynajmniej raz w tygodniu zwłaszcza, że mam teraz dużo pomysłów na posty świąteczne, które już coraz bliżej. A tymczasem przechodzę do tematu posta.



1. Ulubiony produkt do ust
Moimi ulubionymi produktami zarówno na okres jesienny jak i zimowy są wszelkiego rodzaju pomadki ochronne, najczęściej używam mojego miętowego eosa lub którąś z Baby Lips

2. Ulubiony lakier do paznokci
Zdecydowanie jestem miłośniczką paznokci w kolorze czerwonym i od kiedy zaczęłam chodzić do liceum i mogę malować paznokcie maluję je cały czas na czerwono. Jeśli chodzi o markę to nie mam swojej ulubionej bo cały czas testuję różne firmy, ale ostatnio bardzo podpasował mi czerwony lakier firmy Pupa.

3.Ulubiony Zapach
Jeśli chodzi o perfumy to moim ulubieńcem ostatnich dwóch miesięcy jest Calvin Klein Shock, natomiast z takim jesiennym zapachem kojarzy mi również zapach cynamonu, zapach świeżo wyciągniętej z piekarnika szarlotki.

4. Ulubiony gadżet
Moim ulubionym jesiennym gadżetem są zdecydowanie wszelkiego rodzaju chustki oraz apaszki.


5. Ulubiona świeczka
Ulubionej świeczki nie mam natomiast jak wyżej wspomniałam lubię zapach cynamonu, jabłek.

6. Co najbardziej lubisz pić jesienią?
W przeciwieństwie do większości z was nie odpowiem tutaj, że moim ulubionym napojem jesiennym jest herbata, ponieważ herbaty nie lubię. Natomiast uwielbiam w jesienne wieczory siedzieć sobie pod kocem z kubkiem gorącego kakao.

7. Co najbardziej lubisz robić w jesienne wieczory?
Jak wyżej wspomniałam lubię siedzieć pod kocem z kubkiem kakao i oglądać jakiś dobry film lub (co się zdarza rzadziej) czytać książkę.


8.Ulubiona książka
Rzadko czytam książki i ciężko jest mi powiedzieć jaka jest moją ulubioną, ale bardzo lubię czytać dramaty i romanse.

9.Ulubiony film
Tutaj też ciężko mi wybrać, ale uwielbiam komedie romantyczne i dramaty.

10. Za co kochasz jesień?
Za ten klimat, za te piękne kolorowe liście leżące na ziemi, za te wieczory kiedy można posiedzieć w łóżku  pooglądać filmy oraz za to, że z każdym dniem jesteśmy bliżej świąt.


A wy lubicie jesień? Za co?







3 komentarze:

  1. Nienawidzę jesieni i zimy :C

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Eos :)
    Ja najbardziej lubię jesień za zmieniający się kolor liści. Cudowne wieczory z książką i gorącą herbatą :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne foty, też uwielbiam cacao z miodkiem i cynamonem (bez mleka) :)

    OdpowiedzUsuń