środa, 15 lipca 2015

Zacznijmy od nowa.

Hej.

Jak widzicie trochę się zmieniło na moim blogu. Pierwszą zauważalną rzeczą jest oczywiście zupełnie inny wygląd bloga, oprócz tego postanowiłam usunąć wszystkie moje stare posty, ponieważ były bez sensowne. Chciałabym, żeby teraz na moim blogu było dużo zdjęć oczywiście w miarę moich możliwości. Postaram się też pisać w miarę regularnie bo wiem, że wcześniej mi to za bardzo nie wychodziło. Mam już kilka pomysłów na kolejne posty także zaczynam od nowa i mam nadzieję, że wam się spodoba.

Na koniec chciałabym jeszcze bardzo podziękować Angelice, która pomogła mi w zmianach i zmotywowała mnie do dalszego pisania.



Jak wam się podoba nowy wygląd bloga?

4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że zmotywowałam cię do dalszej pracy :)
    A na nowy początek życzę Ci wytrwałości, kreatywności i powodzenia!

    Onelife.onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie bardzo podoba nagłówek jak i zreszta cały wystrój ;p
    wiec życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga i systematycznym pisaniu :P
    kochana http://marijory.blogspot.com/2015/11/przeglad-wholesalebuying.html klikniesz ?:***

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :)

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń